Akcje przywoławcze w świecie motoryzacji zdarzają się relatywnie często i nie są odosobnionymi wydarzeniami, wady fabryczne w pojazdach przydarzają się nawet największym producentom. Nowa akcja serwisowa BMW dotycząca modułu EGR, mogącego stwarzać niewielkie zagrożenie pożarowe, to jeden z przykładów, jak należy prowadzić takie wydarzenia, aby nie stanowiły dla uczestników dużych niedogodności, zakłócających standardowe korzystanie z pojazdu. W ramach akcji technicznych uzyskujemy od producenta darmowy przegląd techniczny, ewentualną wymianę uszkodzonego podzespołu oraz możliwość wynajmu samochodu zastępczego, przy kilkudniowym unieruchomieniu pojazdu. Przytaczana akcja serwisowa BMW w skali europejskiej obejmie docelowo ponad pół miliona samochodów, rozciąga się też na modele po zakończonym okresie gwarancyjnym oraz kupowane bezpośrednio na rynku wtórnym. Kontakt z infolinią producenta czy z wybranym serwisem dealerskim pomoże w uzyskaniu odpowiedzi na pojawiające się pytania o akcje serwisowe.